X

X

22 dec. 2011

April 2011

April inleddes på samma ställe som där Mars avslutades: Guadeloupe i Karibien. Under två underbara veckor utforskade vi ön både under och över vattenytan, jag höll i träningen hela tiden och loggade bland annat 9 löprundor. Väl hemma i Sverige igen njöt jag av att snön var borta och att solen hade börjat värma igen. Under påskhelgen hann vi med ytterligare en sväng utomlands då vi tillsammans med min familj var på kryssning till Helsingfors. Trots att dessa dagar tillbringades delvis på båten klarade jag ändå av att vinna Ellas Påskutmaning! Det känns lite konstigt att se dessa bilder på en varm och solig värld när det är kolmörkt och snö ute men det ger en trevlig påminnelse om att det kommer en vår igen och idag vänder det mot ljusare tider!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!