X

X

20 apr. 2011

Dagens första löprunda

Det hade regnat inatt så morgonens löprunda gick på fuktiga grusvägar och det doftade underbart av vår. Jag hade egentligen tänkt att köra ett kombinationspass med en stund styrketräning efter löpningen men jag ska springa även ikväll i sällskap av Maja och lägger till styrkeövningarna då istället. Även backintervallerna som jag tänkt mig får vänta till ikväll och det blev en mysig runda i fritt tempo, ett tempo som faktiskt blev snabbare än vanligt! Förstår inte varför det är svårare att springa snabbt när jag tänker på att jag vill springa snabbt! Har du samma problem?? Löprundan blev 8km och efter frukosten hann jag även pyssla lite ute i trädgården. Har sått mina första tomatfrön någonsin och nu återstår att se ifall de vill vakna till liv, spännande ;)

1 kommentar:

  1. Ska prova göra dina karibiska köttbullar! det lär ursmarrigt! Verkligen synd att du missade en skön träningshelg. Men du verkar iaf ha haft det bra på träningsfronten ändå :)

    Roligaste passen för min del blev nog BodyAttack (som jag aldrig provat tidigare och som jag förälskade mig i) och BodyCombat som länge varit en stor favorit!

    Nu blev jag som vanligt löpningssugen efter att ha klickat in här hos dig. Ikväll blir det spinning men under påskhelgen ska jag och sambon ut i friska luften igen och springa :)
    Hoppas du får en fin Onsdag Ulrika!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!