X

X

17 apr. 2011

Vilken dag!

Vilken underbar söndag det här har varit! Strålande väder, positiva känslor och sprudlande energi (i alla fall till en början) ;)

Inledde dagen med en löprunda i solen runt sjöarna. Benen sprang lätt, lätt, lätt och jag kunde bara hänga med och njuta. Maken har börjat träna upp sin onda knä och gjorde mig sällskap de första kilometrarna *lovely* Efter 11km löpning kom jag hem pigg och glad till en god helgfrukost och det var en perfekt inledning på dagen. Efter frukost började jag vårfixa ute i trädgården och har umgåtts med spade, sekatör och såg nästan hela dagen. Höll på konstant från kl.9:30 till kl.17 då vi hade kört iväg ett släp fullt av träd, buskar och grenar som behövde bort. Pust!

Efter en välbehövlig dusch satte jag mig på altanen och njöt av solen med ett eftermiddagsfika och en tidning, lyxigt värre. Som avslutning på dagen blir det snart filmkväll men först ska jag kocka till middagen som är tänkt att bli Karibiska kycklingbollar efter ett recept jag kopierat någon gång för länge sedan, har stora förhoppningar på god mat. Hur det gick får ni reda på imorgon..

Hoppas att du också har haft en fin helg! Är du en av de lyckliga som varit på BBC så är jag lite avundsjuk på dig men det kommer nog fler chanser för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!