X

X

26 apr. 2011

Påskhelgen

Nu är jag tillbaka igen efter en härlig påskhelg! Förutom långfredagens långdistanslöpning har jag även hunnit med en kryssning till Helsingfors med familjen, en härlig promenad i ett naturreservat, ett par löprundor till och många sköna timmar i solen.

Det här var första gången som jag besökte vårt grannland i öster och Helsingfors var en fin stad. Vi hade tur med vädret och promenerade runt i staden i 5-6 timmar innan det var dags att gå på båten igen. Gårdagens promenad genom naturreservatet var en uppvisning av hur vackert Sverige kan vara om våren. Brusande forsar, knoppande träd och mängder av vitsippor. Hela helgen har stegräknaren varit med mig och snart kommer rapporten om hur det gick i Påskutmaningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!