X

X

27 apr. 2011

Träningsmorgon

Efter gårdagens vila var det skönt att träna imorse. Det tyckte i alla fall huvudet och efter en stunds löpning så var även kroppen med på det hela. Som vanligt så inledde jag träningspasset med en löptur runt sjöarna som efter 8km förde mig förbi gymmet där jag tränade styrka. 9km löpning och 35 minuter styrketräning senare var jag hemma igen, mycket piggare och fräschare (?) än innan. (Nej det var inte t-shirt väder imorse men det svalkade skönt efter löpningen.)

En god frukost avrundade morgonstunden
- favoritgröten med blåbär, lingon, keso och mandlar + mjölk
- ett ägg
- ett glas blodgrape/apelsin-juice för extra c-vitamin

Känns konstigt att det är onsdag idag! Är det någon mer än jag som är lite dagvill efter påskhelgen?

1 kommentar:

  1. Oja, jag har noll koll på dagarna. Hoppas på att man kommer igång snart. =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!