X

X

22 dec. 2011

Spontanmotion

Har tänkt springa fredag, lördag och söndag under julhelgen så därför tar jag en vilodag idag. Fast vad kan räknas som vila? Har sprungit runt som en blådåre i korridorer och mellan hus vid USÖ. Pust! Jag är tacksam för den svenska sjukvården men det kan vara riktigt svårt ibland att få tag på rätt personer, för att inte tala om att ha tålamod till att få prata med dem!

Har lyssnat på Podcasts från Jillian Michaels den senaste tiden och gällade hennes bok Unlimited talar hon ofta om att man måste försöka se vad man lär sig av olika svårigheter/problem. Idag har jag lärt mig att ha tålamod och inte stressa upp mig i onödan! Fast det kräver mycket övning innan jag blir bra på det... ;)

Har du bra tålamod?

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!