X

X

21 dec. 2011

Mars 2011

Jag vet inte riktigt vart den här dagen har tagit vägen men jag har ju tänkt att sammanfatta en månad per dag så det ska jag väll ändå hinna med! Fast det får bli i bildform idag:

Det verkar ha varit en hel del snö här även om jag hittar bilder som även innehåller något som liknar vårsol. Under en helg i Sälen hann vi dock uppleva rejält vinterväder under längdskidsturen till Hemfjällsstugan. Träningen rullade på som vanligt under månaden och under de sista dagarna i mars fick jag njuta av löpning och dykning i ett varmare klimat på Guadeloupe. Blir lite avundsjuk på mig själv när jag ser alla härliga bilder. Så där ja, det gick ju ganska snabbt. Imorgon är det dags för april.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!