X

X

23 dec. 2011

Morgonlöpning

Åh, vad jag hade hoppats på att SMHI skulle ha fel om vädret idag men det hade de inte... Ett lätt regn och någon enstaka plusgrad som väldigt effektivt tinar den lilla snö vi hade fått. Tråkigt, vill ha en vit jul! Fast även om julen inte blir vit i år så kommer den att bli mysig i alla fall och jag är tacksam över att vara frisk och få tillbringa julen tillsammans med familj, släkt och vänner. Trots vädret blev min löprunda av som planerat imorse och det var väldigt skönt. Tror att de flesta andra var lediga och tog sovmorgon för jag var helt ensam på stadens gator. Det blev en runda på 10km och kroppen skötte sig själv så jag kunde passa på att bara njuta av löpningen. Försökte tänka på att springa "lätt, luftigt och mjukt" som de skriver i Born To Run, blir inspirerad av den boken och det kommer nog bli lite barfotalöpning i sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!