X

X

23 dec. 2011

Maj 2011

Maj 2011 inleddes med ett sprakande fyrverkeri över slottet i Örebro där jag var på plats för att fira en jubilerande 50-åring. Lämpligt nog hade jag fått med mig Maken in till Örebro tidigare under dagen och shoppade två par nya löparskor. Många mil ha de sprungit med mig sedan dess! Löpning var annars min favoritsysselsättning i den härliga vårsolen, bland annat hann jag med en halvmara i omgivningarna hemma samt en terrängrunda på 33km! Men det fanns även tid till lugnare aktivieter som promenader i naturreservat och ridturer på vårpigga hästar i skog och mark. Efter att under de senaste dagarna har längtat tillbaka till platser jag besökt i både värme och kyla så längtar jag idag framåt efter att ha sett dessa bilder. Det kommer om några månader vara en ny svensk vår och den är ju alldeles, alldeles underbar eller hur?!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!