X

X

14 maj 2011

21,5km!

Jag orkade hela vägen! Det blev alltså ett halvmaraton i löparskorna imorse, ett skönt långdistanspass som gav mig kvitto på att jag fortfarande har kvar uthålligheten trots att det mest blivit 10km rundor den senaste tiden. Testade att sätta ihop min sjö-runda med en annan runda vilket gav mig 16km och sedan fick jag "leka" lite till för att få ihop de sista kilometrarna. Ett par av mina vyer under löprundan var dessa, fotade med min mobil som jag sedan fotat med vanliga kameran. Data-teknik, nja... Not my piece of pie ;-) Kände som tur var inte av mina skavsår alls under rundan men däremot blev benen stumma redan efter första milen, med några gångpauser i backarna och lugnt tempo så gick det ändå att beta av kilometer efter kilometer. Gissa om att jag har ätit en stooor och god helgfrukost nu!

Hoppas att du får en härlig helg!

5 kommentarer:

  1. Låter som ett härligt pass! Bra kämpat!

    SvaraRadera
  2. Wow, GRYMMA du! Vilken start på dagen! :)

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig start på dagen, grymt bra!

    Hoppas du får en fin vecka!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!