X

X

28 maj 2011

Det blev 33km!

Terränglöpnnig är oerhört underskattat! Har visserligen inte så stor erfarenhet av det men dagens 33km var riktigt roliga och omväxlande. Fick stundtals jobba som en tok med fotisättningarna, snabba beslut!, men det gick över förväntan och kommer helt klart göras igen. Eftersom sträckan blev mer än 32,7km så betydde det också att jag har sprungit mer än 400 mil tillsammans med min Garmin, detta måste ju firas! Vilken tur att jag har en liten flaska rosébubbel förberedd i kylskåpet ;-) Nu är jag väl värd att få sjunka ner i badkaret med ett glas bubbel och mjuka upp kroppen, en längre berättelse om dagens äventyr kommer senare.

Hoppas att du har en bra helg!

3 kommentarer:

  1. Wow! 33 km. RIKTIGT långt... och ah, terränglöpning. Tror jag skulle gilla det riktigt skarpt... har flera gånger tänkt "Jag borde bli orienterare" hehe.

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt pass!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!