X

X

19 dec. 2011

Januari 2011

Jag har en plan för de här sista dagarna av 2011 och det är summera år 2011 i ett inlägg per dag för en månad i taget. Det kanske är roligast för mig själv att få tänka tillbaka på vad jag varit med om men du är välkommen att hänga på i minneskavalkaden:

Jag avslutade 2010 på ett perfekt sätt genom att slå till med en 3:e plats i Sylvesterloppet i Nora, det gäller att ställa upp i rätt tävlingar för att ha en chans på pall-plats ;) Det blev en bra push inför 2011 och jag höll i löpningen utomhus genom hela januari oavsett väder.

I början av januari gav vi oss av till Sälen och hade en fantastiskt skön helg som inte bara innehöll snowboardåkning utan mest var längdskidorna på och jag avverkade 58km på de tre dagarna. Något jag gick in för i januari var att laga ordentlig och hälsosam mat och testade en massa recept.

Som avslutning på januari hann jag med en weekend i Tromsö för att gratullera en nära vän på hennes 30-års dag tillsammans med andra härliga kompisar. En fantastisk helg och jag åker gärna tillbaka dit men kanske nästa gång för att få hänga på bergen i midnattssolen... Kommer du ihåg något av vad du gjorde i januari?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!