X

X

7 jan. 2011

Slirigt

Ja det var minst sagt slirigt att springa imorse men det gick och det är huvudsaken! Att jag fick slita lite för att komma framåt får jag se som enbonus. 0-gradigt är det här idag och det gjorde att de fem centimeter snö som låg på gatorna var tunga att springa i och gärna gled iväg i frånskjutet *pust* Kände lite av det onda i min vänstra vad men försökte fokusera på annat istället. 10km blev det på en timme och jag var nöjd när jag sedan stretchade i mitt sköna underställ efter att även ha klarat av 10 minuter bålträning. En härlig frukost blev belöningen efter ansträngningarna och det känns toppen att det är fredag idag! Ser fram emot en myskväll med Maken i TV-soffan och premiären av årets Let´s Dance.

1 kommentar:

  1. Mycket imponerande att du klarade att springa en mil (i snabbt tempo dessutom!) i dagens snöslir!! heja! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!