X

X

19 dec. 2011

Julveckan är inledd!

Och jag sparkade igång den med ett träningspass på gymmet. Den här gången var det överkroppen som fick lida efter en 15 minuters uppvärmning i roddmaskinen och jag är mycket nöjd med hur jobbigt jag lyckades göra det idag ;) Hela passet tog drygt en timme och sedan fick jag frisk luft under promenaden hem genom snön som sakta singlar ner. Håller tummarna stenhårt för att det blir en vit jul!

Nu när det snart är 2012 så börjar det väll bli helt tillåtet att se fram emot det nya året och vilja planera in en massa roliga saker. Har några funderingar på gång både träningsmässigt och för livet i övrigt så det kommer fyllas på allt mer i kalendern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!