X

X

16 jan. 2011

Giltig frånvaro

Har varit frånvarande här på bloggen några dagar och det har sin förklaring i att jag varit i Sälen tillsammans med Maken och resten av min familj. Det har varit en helt fantastisk helg med skidåkning både utförs och slätförs. Efter en inledande förmiddag på snowboarden för att kolla att utrustningen är ok inför kommande prövningar är det framförallt längdskidorna som har stått för underhållningen. 58km på tre dagar känns riktigt bra och jag har inte ens träningsvärk någonstans! Avslutade igår kväll med ett pass på det kuperade elljusspåret vid Vasaloppsstarten. Enda spåret som är beskrivet som kuperat i broschyrerna och de ljög inte! Hann komma på en massa andra, mer målande, beskrivningar under de nästan två timmar som jag tillbringade med mig själv i spåren. Hade svågern med men han åker mycket snabbare så det var bara att bita ihop, trotsa mörkret, inte kolla för mycket på skogen på sidorna om spåret och hålla den livliga fantasin under kontroll ;) Nöjd med att jag klarade det eftersom jag alltid varit lite mörkrädd. Bjuder på en bild från finaste skiddagen då jag och Maken följde med mina föräldrar på en 23km tur på fjället till Hemfjälsstugan, Vålbrändan och Kvillkojan. Underbart!

Hoppas att du också haft en fin helg!

3 kommentarer:

  1. Hann redan bli lite fundersam när det var så lugnt på din blogg, du brukar ju skriva varje dag nästan :) Härliga bilder, har säkert varit sköna dagar.

    SvaraRadera
  2. Ser alldeles fantastiskt ut!!

    SvaraRadera
  3. Låter som att ni har haft en underbar helg! Riktigt fina bilder också...:)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!