X

X

17 jan. 2011

Tillbaka till vardagen

Visst är det underbart att vara på semester och slippa bry sig om vardagen då och då men faktum är att jag gillar min vardag och mina rutiner så det var lite skönt att vara hemma igen imorse.

Dagen började dock inte alls särskillt bra då min älskade Garmin inte ville vakna till dagens löprunda... Ingen indikering alls på laddning och inga tecken på liv *panik* Ber till högre makter om att det går att få igång den igen, till vidare fick jag låna Makens klocka att ha på armen imorse. Riktigt slirigt var det ute under löprundan och jag hade klätt mig lite för varmt för några -2 grader kan det inte ha varit. En massa slask på vägarna och efter 10 minuter var jag blöt om fötterna men jag kämpade ihop 7km ändå i ett försiktigt tempo. Kändes toppen i benen och det var synd att det var så halt att jag inte kunde utnyttja det. Invigde nya pannbandet som införskaffades i Sälen :) Den rutin som funkade prickfritt idag var frukosten med gröt och ägg. Kokade med blåbär, lingon och vaniljprotein och toppade sedan med keso, mandlar och mjölk, mycket gott och efterlängtat. Får se vad resten av dagen har för överraskningar att erbjuda mig (den har inte riktigt startat som planerat) men dröm-scenariot är att min Garmin är pigg och kry igen när jag kommer hem från jobbet och att jag orkar pyssla med tvätt och städning innan jag kraschar i soffan med middagen. Hoppas att du får en bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!