X

X

18 jan. 2011

Dagens träningspass

Var uppe med tuppen som vanligt imorse och tränade ett pass på gymmet innan det var dags för arbetsdagen att dra igång. Inledde med uppvärmning (fartlek) på löpbandet i 20 min/3,5km: Och sedan blev det styrketräning för bröst och bål som fick jobba järnet i 50 minuter. Körde en del övningar som jag skippat den senaste tiden så det kan nog bli en del träningsvärk om jag har tur. Krokodilarmhävningar är inte att leka med...

BTW så tror jag att min Garmin fungerar som den ska igen. När jag kom hem från jobbet tog den i alla fall laddningen och sökte satelliter när jag startade den så jag håller tummarna för att det är den som följer med mig på morgondagens löprunda.

1 kommentar:

  1. Teknik är roligt sålänge den inte strular. Håller tummarna för att Garmin bara hade en liten dipp :)

    Härlig skidresa ni verkar ha haft!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!