X

X

28 dec. 2011

September 2011

September 2011 var en riktig toppenmånad med härliga höstdagar hemma i Sverige och den sjätte (!) utlandsvistelsen för året då jag följde med på en underbar veckas seglats vid Lefkas i Grekland . Några fina höstdagar på hemmaplan prickades in med löpning, vandring och flugfiske, vilket jag för övrigt måste testa igen för det var svårt men kul!

segelbåten Windy Lady gick veckan i ett väldigt lugnt och skönt tempo med läsning, sol, bad och god mat. Nya hamnar att övernatta i varje kväll där jag fick uppleva det genuina Grekland och under mina tidiga löprundor fick hann jag även se en del av landsbygden med olivträd, vita hus och betande getter. Hoppas på att få fler möjligheter till att segla med på båten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!