X

X

29 dec. 2011

Oktober 2011

Tro´t eller ej men under Oktober hann jag med ytterligare två weekendresor varav en utomlands. Under början av månaden höll jag mig hemma. Jag testade klättring och hade träningsvärk i armarna i dagar efteråt... Jag sprang Åstadsloppet i Örebro och överraskade mig själv genom att känna mig otroligt pigg och springa i ett högt tempo hela tiden. Jag höll även i min morgonlöpning med många mysiga rundor under dagar som blev mörkare och mörkare.

Något jag inte alls räknat med hände den 12:e oktober då jag skar mig i fingret och fick sy några stygn, det tog en månad innan bandaget kunde tas bort. Trots detta tränade jag på och passade på att hoppa på Träningsglädjes utmaning Vägen till vinterform. Mot slutet av månaden drog på jag iväg mot Lund för att njuta av en syster-helg och tog årets sista bad vid Bjärreds kallbadhus. Efter en vecka på hemmaplan for jag sedan iväg igen och denna gång till Oslo för att umgås med "mina tjejer", en riktigt mysig helg!

1 kommentar:

  1. Sylvesterloppet i Nora, är det ett trevligt lopp. Om man bara vill lunka runt? :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!