X

X

31 okt. 2011

Ny vecka & nya tag

Nu är det knappt två veckor kvar till min födelsedag och äntligen känner jag mig taggad igen att ta nya tag med min 3.0 utmaning. Har haft den i bakhuvudet de senaste veckorna men inte fokuserat på den eftersom det bara känts oöverstigligt. Nu är det ju så att jag inte kommer att nå alla de mål jag satte upp men bara för det ska jag ju inte ge upp!! Bearbetar tankarna en stund till och får se om det blir ett eget inlägg om slutfasen senare.

Peppad som jag var att ta tag i den nya veckan vaknade jag utvilad innan väckarklockan ringde 5.45 och efter en första frukost drog jag iväg till gymmet. Hade inte hunnit lägga upp veckans träningsplanering innan men kände efter och det blev styrka för axlar, armar och mage. Tog med mig hopprepet och slängde in 5 x 100 hopp mellan superseten vilket höjde pulsen rejält. Avslutade sedan med 30 minuter på crosstrainern med en Jillian-podcast och sedan kände jag mig mycket nöjd med min morgon.

Hade ingen kamera till hands på morgonen så jag bjuder istället på några bilder från min härliga helg i Oslo. På fredagen efter en massa promenerande över staden avslutade vi kvällen med en underbar tapas middag på restaurang Toro Toro. Mysigt att få sitta med ett par av mina närmaste vänner och diskutera allt i våra liv på äkta SATC-manér :) Igår hade vi tur med vädret när vi besökte Oslos nya Operahus som ligger i fjorden där vi naturligtvis gick upp på taket och spanade in staden från ovan. Vackert och häftigt!

1 kommentar:

  1. Åh! Lät som ni hade en supermysig helg! Vänhelger är verkligen en av livets guldkanter tycker jag!

    och härligt att du är taggad att fullfölja din utmaning nu, heja heja!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!