X

X

1 nov. 2011

Morgonlöpning

Efter att ha vilat från löpningen sedan förra torsdagen (!) var det underbart att sticka ut på en skön morgonlöprunda imorse. De fiffiga personerna som bestämmer över belysningen i min stad såg dock till att alla gatlampor slocknade nästan samtidigt som jag stack iväg... Som tur är funkar mitt mörkerseende bra och jag vet vart det är uppgrävt och ojämnt så att jag ska "se" mig för lite extra. Inga olyckor hände och jag kom hem efter 10km på strax under en timme och kände mig mycket piggare och gladare :) Hade planer på att kanske köra veckans Vägen till Vinterform-pass som verkar vara en riktig benmördare men längtade mer efter att bara få springa långt och låta tankarna flyga iväg. Benpasset kommer istället på torsdag och Maja har lovat att göra mig sällskap. Modigt av henne då hon två veckor i rad har skådat efterverkningarna av de senaste passen iform av stela och värkande ben ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!