X

X

3 nov. 2011

Hemmamorgon

Men bara för att jag har haft en skön hemmamorgon idag betyder det inte att jag inte har tränat. Det blev 40 minuter yoga i mörkret med tända ljus, kände att det nog var precis vad kroppen behövde idag. Kanske en bra uppmjukning inför kvällen träningspass som är veckans pass i Vägen till Vinterform, kommer bli grymt jobbigt men kul också! Bakar in det i veckans löprunda med Maja.

Hade en massa tid över till att fixa hemma eftersom jag inte var iväg någonstans och förutom veckans städning passade jag på att lägga sista handen på de stolar jag har renoverat. Ärvde dem från min farmor och efter att inte använts särskillt ofta i sitt tidigare utseende så kommer de nu vara snygga sittplatser till min fest nästa helg. Nu ska jag bara fixa fyra andra stolar också i annan modell som ska kläs med samma tyg. Snyggt blev det! Vad har du för dig denna torsdag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!