X

X

30 dec. 2011

November 2011

Årets näst sista månad och November känns både lite avlägsen samtidigt som vissa saker känns som förra veckan. Under månaden njöt jag av mina löprundor på morgnarna och det var många oerhört vackra gryningar! Jag körde på med två olika utmaningar och njöt av ridturer i skogen och yoga med tända ljus i protest mot vintermörkret.

I mitten av månaden fyllde jag 30 år och firade det med familj och vänner. Av Maken fick jag både den Röhnisch-jacka som jag önskat mig och de snygga löparskorna som jag suktat efter hela hösten. Även en startplats i Tjurruset var inpackad i ett paket så nu har jag något att träna mot under 2012!

1 kommentar:

  1. November (och även december) swishade förbi väldigt snabbt tyckte jag. Kanske det är så efter man fyller 30? :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!