X

X

18 nov. 2011

Födelsedagsutmaning...

Har ännu inte nämnt en av årets födelsedagspresenter som jag fick av min kära syster: startplats i Tjurruset 2012! Även hennes ex-sambo är med på presenten och är anmäld som min fellow-in-crime (Det är också han som har varit mitt sällskap när jag har sprungit terräng på Berglagsleden och när jag sprang marathon här i staden förra hösten.) Vi startar visserligen inte samtidigt men det känns ändå bra att ha någon annan jag känner som kommer att slita sig runt samma bana (är lite smått nervös för kallt vatten, lera och slalombackar...) ;)

Tjurruset blir en av årets händelser 2012 men frågan är vilka andra saker jag vill ha att se fram emot... En helg med längdskidor och snowboard i Sälen är redan inbokad och vi har så smått börjat fundera på vart vi vill styra kosan på en solsemester nästa gång.

Har du redan planerat in något roligt för 2012?
Ska du kanske också springa Tjurruset?

2 kommentarer:

  1. wohh, KUL present! Jag vet ärligt talat inte om jag skulle "tordas" springa det... verkar ju galet. Fast KUL också!

    SvaraRadera
  2. Vilken kul och bra present du fick! :)

    Tjurruset har lockat länge och jag ska se hur hälsan är nästa år! Beroende på hur kroppen börjar svara på träning nu så ska jag se om det blir några långlopp i vinter, isåfall mest för att samla erfarenhet och inte så mycket för att skida bra tider och placeringar. Planen är ju även att ställa mej på startlinjen i skidskytte för första gången i mitt liv den här säsongen.. ett spännande 2012 med andra ord! :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!