X

X

26 nov. 2011

Upplever gryningen

Visste inte hur dags gryningen skulle komma imorse och kunde konstatera att jag var för tidigt ute för att kunna springa runt sjöarna. Trots att jag inte är särskillt mörkrädd så föredrar jag att inte springa helt ensam i skogen långt från bebyggelse.. Dagens löprunda tog mig därför mestadels på stadens upplysta gator men till slut var det ljust nog så att jag kunde springa en liten bit längs sjön. En mycket vacker men blåsig gryning fick jag uppleva under morgonens 10,4km.

Trots några timmars jobb nu under dagen tror jag att det kommer att bli en härlig lördag. Solen skiner så jag är lite sugen på att få röra på mig lite mer utomhus innan den går ner... Och sedan är det planerat för att baka lussebullar och hänga upp sista julstjärnorna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!