X

X

13 nov. 2011

30 år!

Och ändå känner jag mig inte ett år äldre än vad jag gjorde igår! Eller... Jo, efter bara tre-fyra timmars sömn inatt och firande i dagarna två så är jag ganska trött men väldigt lycklig. Är helt övertygad om att jag har världens bästa Make, familj, släkt och vänner!!!

På ett av presentborden trängs till exempel ett par härliga DS Trainers med smycke från Efva Attling, porslin från Matteus och silverljusstakar. Bredvid till höger i bild ligger min nya jacka från Röhnisch som jag fått av världens bästa Make <3

Lite kvar att städa nu och sedan kommer det att bli en lugn kväll och tiiidig läggdags.

2 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS i efterskott(?!)!!! Ser ut som att du har fått riktigt underbara presenter..:)

    SvaraRadera
  2. Åhå! Här har man missat grejer :) Stort GRATTIS! :) Gud vilka fina presenter du fått. Skoj med fest och skojsligheter vid sidan om träningen också.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!