X

X

14 nov. 2011

Invigd 30-års present

Vilken underbar födelsedagshelg jag har haft med familj, släkt och vänner!! Avrundade mina år som 20-nånting med en fest tillsammans med vänner och det perfekt att tillsammans med dem få skåla in nästa decenium med bubbel vid midnatt. En sen natt blev det så igår gick vi och lade oss pinsamt tidigt. Tack vare det var jag faktiskt pigg när väckarklockan ringde imorse. Mycket av umgänget i helgen har skett i samband med middag, fika och tårta vilket gjort att jag känner mig mindre hälsosam än vanligtvis... Skönt då att inleda den nya veckan med en löprunda genom staden i mörkret. 8km i mina nya rosa DS Trainers blev det och det kändes skönt i kroppen. Det var nollgradigt imorse och skönt avkylande men nu längtar jag efter snön, för ett år sedan så låg det redan 20-30cm snö på marken. Skönt med måndag igen och efter ett par fulltecknade veckor blir det nu lugnare för mig. Mer utrymme för träning och ego-tid och sedan är det snart ok att börja julmysa :) Gillar du julen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!