X

X

15 nov. 2011

Tisdag på gymmet

För variationens skull så blev det ett pass på gymmet imorse istället för en löprunda och det blev ett bra pass med 40 minuter styrketräning och 30 minuter intervaller cykling. Börjar så sakteliga hitta tillbaka till inspirationen i gymmet men skulle verkligen behöva en injektion med nya, utmanande övningar... Några tips???

Igår passade jag på att omvandla ett födelsedags-presentkort hos stadens sportbutik till en rosa Craft-tröja som fick följa med till gymmet som överdragsplagg. Jag testade det även till soff-mys igår (vilket funkade utmärkt) så nu är det bara kvar att testa löpning i den och det kommer att ske imorgon. Än så länge är jag förtjust i den:) Fortsatte sedan på samma färgtema med morgonens mellanmål efter träningen. En god blandning av yoghurt, keso, banan, granola, mandlar och torkade blåbär. Det är mycket på gång idag men jag ska försöka att göra en kort sammanfattning av mitt projekt Ulrika 3.0. Även om jag inte nådde ändå fram så är det en hel del jag känner mig nöjd med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!