X

X

16 nov. 2011

Frostigt vacker morgon

Inledde denna sköna morgon med att mjuka upp kroppen med 30 minuter yoga. Tända ljus i fönstren, mjuk musik och en rodnande himmel skapade mysstämning. Efter en god frukost hade jag tid över till att ta en 40 minuters promenad till jobbet och det var väldigt vackert! Det har varit ett par minusgrader inatt så frosten glittrar och solen strålar från en molnfri himmel. Blir varm av lycka av att få bo så här vackert och något annat som höll mig varm under morgonens promenad var min nya Vega Parka från Röhnisch som jag fick i födelsedagspresent av Maken :) Love it! Bra dag så här långt och förhoppningsvis ska jag få till kvalitetstid med Maja ikväll i kombination med en löprunda, härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!