X

X

17 nov. 2011

Nöjd & lycklig

Jag har haft en väldigt bra och bekräftande dag så här långt! Den inleddes med en skön 9km löprunda genom den mörka staden och jag gillar verkligen den sidan hos mig själv som ser till att jag kommer ut och springer trots att jag innan är trött. Efteråt känns det naturligtvis kanon! Jag fick även en bra födelsedagspresent av min egen kropp och slipper numera bandaget på fingret, en ny fingertopp har växt ut och trots att känseln är väldigt konstig så är det toppen! Bekräftelse fick jag sedan mängder av på jobbet när kollegor berömmer mig för mitt arbete och de insatser jag gör :)

2 kommentarer:

  1. Grattis till all den positiva feedbacken och bekräftelse. Då ska jag passa på att berömma dig för din blog också. Inspirerande och bra värderingar som du förmedlar!

    SvaraRadera
  2. Kan ju inte annat än att sätta en stor tumme upp på det! :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!