X

X

25 maj 2014

Fantamagisk helg

Trots att jag jobbade några timmar igår känns det som att det har varit en lång och härlig vilohelg vilket jag är tacksam för.

Direkt efter jobbet igår drog vi ut på sjön och åkte en sväng med stopp för fika. Första turen med båten för denna sommar och som tur är verkade hon tycka att det är helfestligt. 

Annars har vi hängt väldigt mycket i den blommande trädgården, röstat och firat morsdag. Jag fick till en löprunda till idag och det som skulle vara lugnt mängdträning utvecklades den sista biten till snabbpass med sista km i snitt 4:15 och milen på 55:07. 


Nu blir det mycket snart en stor kopp te, ett par bitar 86%-ig choklad och läsning i kvällssolen på uteplatsen. Igår passade jag på att ta tag i pedikyren inför maran på uteplatsen med ett glas vin och bok som sällskap, inga fel. Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!