X

X

24 maj 2014

Naket

Naket?! Ja så kändes det imorse när jag gav mig iväg på en löprunda. Då syftar jag inte på att det var 3/4-tights och kortärmat som gällde utan att det var helt teknikfri löpning. Den senaste tiden har jag ofta haft både Garmin-klocka och iPhone på armen när jag sprungit eftersom det kommer att bli så på maran men telefonen lämnades hemma och till slut även klockan. Dessa klockor fungerar nämligen mycket bättre om det finns batteri i dem... Och min gamla som jag rotade fram för att eventuellt få liv i vägrade att hitta satelliterna, så var det med det.

Tog min vanliga löprunda runt sjöarna så jag gissar på att facit från morgonens löpning hamnade omkring 10 kilometer och 60 minuter. Som vanligt väldigt skönt, kände ingenting i knät, och perfekt att komma hem i lagom tid till familjefrukosten.


En bra start på dagen! Hoppas att du haft detsamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!