X

X

28 maj 2014

Två dagar kvar : Stockholm Marathon 2014

Torsdag och fredag, fler dagar än så är det inte kvar innan det är dags för mig att ställa mig på startlinjen (i startgruppen blir det väll snarare..) till årets Stockholm Marathon. 

Känner mig både förberedd och inte men försöker att inte nojja för mycket utan att bara köra på. 

• Nej, för att jag har inte fått till många långpass under våren (21km som längst). 
• Jo, för att jag har ju åtminstone sprungit omkring 10km 3 gånger/vecka. 
• Nej, för att jag har inte packat väskan än men det bör bli av imorgon. 
• Jo, för att biljetterna till tåget är utskrivna och bokningen på hotellet gjord. 
• Nej, för att jag inte fått in min spellista som ska hjälpa mig genom andra halvan av loppet på telefonen ännu.
• Jo, för att det trots allt kommer att bli en kul upplevelse med massor av fart, fläkt, folk och sightseeing i hufvudstaden.

I måndags blev det en mysjogg runt sjöarna, ikväll kanske det blir något liknande som sista uppladdningen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!