X

X

25 dec. 2011

Juni 2011

Som jag misstänkte så blev det inget inlägg om 2011 igår eftersom jag var alldeles för upptagen av att bara vara och njuta av julaftonen. Därför får jag klämma in två sammanfattningar någon av dagarna framöver men det går det också. Dags för sammanfattningen av Juni 2011:

Jag inledde månaden med en mysig långhelg tillsammans med Maken då vi via Halmstad och Kullaberg tog oss ner till Köpenhamn för att besöka vänner. Otrolig tur hade vi med vädret och det var en toppenhelg. I övrigt bestod månaden av jobb under inväntande av semestern och det blev många löprundor, frukostar i solen och långa cykelturer. En av kvällarna i juni blev en av sommarens bästa, kommer alltid finnas med mig som ett fint minne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!