X

X

11 juni 2011

Hittills en mycket bra dag!

Jag forsätter med försöket att verkligen känna in vad jag vill (inte borde eller måste) göra nu när jag är helt ledig. Hittills har denna dag innehållit en god frukost på uteplatsen i solen. Bra start! Denna följdes sedan av en tur med cykeln och det blev en sväng till grannstaden Nora på drygt 50km. Min Garmin krånglade lite i början men funkade sedan helt plötsligt som den ska igen, knepigt. Funderar på vad jag mer VILL göra denna dag... Jag VILL ha färdigt det hörnet i trädgården som jag grävt en massa i men jag vet inte om jag vill göra arbetet ;-) Kanske kan gå med på att jobba en liten stund om jag sedan får lägga mig här på filten igen som på lunchen och fortsätta läsa i tidningarna och njuta av kvällssolen. Kanske kan vara värd ett glas rosévin då... Så får det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!