X

X

17 juni 2011

Underbart!!!

Hade en helt fantastisk kväll igår då jag med jobbet var bjuden till Sjökrogen Katrinelund utanför Örebro. En riktig fullträff med härlig sol på en brygga vid Hjälmaren, åka ribb-båt i 100km/h, äta god mat, dricka gott rosévin och samtala med en massa trevliga människor. Lyckades hitta på två löpare bland alla som var där så jag fick prata träning nästan hela kvällen *yey*

En bra inledning med välkomstdrink i solen. Fina glas och de hade liknande vinglas som jag måste försöka få tag på! Påklädd med flytoverall och flytväst inför en snabb tur på Hjälmaren. Och det här är monsterbåten vi åkte med. 3 ton tung, 600hk i motorerna och en toppfart på drygt 100km/h. Det var inga vågor igår så det var fin åkning men fort gick det och en del vågor såg skepparen till att fixa som vi "flög" över. Skoj! God middag med grillat av olika slag blev det sedan, riktigt god gös hade de. Kolla vinglaset. Vill ha!!! Kvällen bjöd på en fantastisk solnedgång över sjön, svårt att inte njuta av livet med de förutsättningarna. Kom inte i säng förrän ett tag efter midnatt så med fem timmars sömn var jag seg imorse. Men det var SÅ värt det!

Idag regnar det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!