X

X

3 nov. 2010

Det finns inget dåligt väder...

Eller?! Hur som helst så var jag tacksam över att jag hade ett yogapass inplanerat imorse då jag vaknade med regnet smattrande mot fönstren. Med en massa tända ljus (obligatoriskt!) så blev det en mysigt stund och det var ganska lätt att fokusera tankarna idag. När yogan var färdig efter 40min så var klockan 7 och det innebar att jag fick en lugn morgon hemma innan jobbet. En god frukost med gröt, Helagsbröd och te kröntes med en stund läsning i min snart avslutade bok, Är det någon där?, hade lite svårt att komma in i den i början men nu är den bra. Avlägger också en försenad rapport från gårdagens andra träningspass som jag körde tillsammans med M igår kväll. Eftersom det regnade även då ändrade vi våra planer på en löprunda utomhus till att istället innefatta löpbanden på gymmet. Vi körde där ett pass på 30 minuter med 5 min uppvärmning + 10x1min intervaller (1min joggvila) i progressivt tempo + 5 min nedvarvning. Efter det körde vi igenom ben/bål i 30 minuter av bara farten ;) Gillar mina DS Trainers som gör att fötterna känns lätta och snabba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!