X

X

20 okt. 2010

På´t igen!

Idag var det dags för en löprunda igen och benen kändes faktiskt ganska samarbetsvilliga. Ingen träningsvärk i dem idag heller men däremot i triceps som tydligen fick vad de tålde igår *lovely* Det blev en lugn och skön löprunda i mörkret med reflexbanden på, längtar efter den reflexväst som jag förväntar mig att få i födelsedagspresent om några veckor... 7,5km blev det i 5:57/km tempo innan jag var hemma igen med betydligt högre kroppstemperatur än när jag startade, tungt att komma igång när det är 0-gradigt ute men det är väll bara att vänja sig. Efter löpningen hade jag fortfarande tillräckligt mycket kvar av morgonen innan jobbet att jag kunde köra ett yogapass också. Det blev Hatha-yogan på youtube som är min favorit och 40min kunde jag fokusera riktigt bra på vad jag gjorde utan att irra iväg i tankarna. Frukosten blev sedan blåbärsgröt med lingonsylt/linfrön/mandlar + mjölk samt ett Helagsbröd med ägg/kaviar.

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!