X

X

23 okt. 2010

Min lördagsmorgon

Så här långt har jag haft en härlig start på min lördag. Jag inledde den efter lite velande med en promenad på 5km och hoppas på att kunna ta en löptur runt sjöarna senare under dagen istället. Promenaden var skön och jag var i stort sett ensam ute på gatorna i staden. Väl hemma väckte jag Maken och vi körde ett yogapass tillsammans innan det var dags att äta frukost. Som sig bör på lördagar så blev den en riktigt god frukost bestående av yoghurt/keso med banan/granola samt ett Helagsbröd med kaviar/ägg, ½ grape och en stor kopp te *mmm* Nu ska jag fortsätta med resten av min lördag och nästa punkt är promenad och lunch tillsammans med en kompis :-) Hoppas att du får en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Wow vilken härligt aktiv lördag du har! Promenader, yoga och löpning :) Kul att din man hänger med på yoga... jag skulle nog få muta J med nåt RIKTIGT bra för att få med honom haha!

    Har du nåt bra yoga-tips (ser att du kör med datorn)

    SvaraRadera
  2. Härlig frukost igen...vågar snart inte kolla på dina bilder. =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!