X

X

22 okt. 2010

Vila mellan träningspassen

Håller på att avrunda en skön fredagskväll som spenderats med mys i TV-soffan. Maken som var i Italien förra helgen hade med sig en fantastisk Amedei-choklad hem (han känner sin fru...) och dessutom ett rödvin som passade alldeles förträffligt till chokladen. Filmen som visades hos oss ikväll var En Riddares Historia, vi är säkert sist om att kolla på den!, och jag gillade den. Nu ska jag försöka sova ordenligt och även försöka bestämma mig för om jag ska ut och springa imorgonbitti innan yogan...eller kanske iaf ta en promenad...eller kanske promenera på morgonen och springa senare på dagen... Svåra beslut! ;-) Förpackningen till chokladen gör verkligen att den känns extra lyxig! I locket är det bara text på italienska men som tur är så finns samma text på engelska under chokladbitarna så att jag kan förstå. Min hemmagjorda kurs i italienska går långsamt framåt just nu (ärligt talat så står den still) men jag vill lära mig så snart drar jag igång igen.

Hoppas att du har haft en skön fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!