X

X

22 okt. 2010

Morgonlöpning i snön!

Japp, snön är här! Vaknade imorse upp till en vit värld där snöflingorna virvlade ner i ljuset från gatlyktorna. Ganska mysigt faktiskt och jag hade inga problem att mota iväg mig själv ut på en löprunda efter att ha slukat ett snabbt mellis med keso/banan. Känner mig inte helt 100% idag, det kanske är en förkylning på gång, så jag tog det lugnt och försiktigt. Kunde iaf konstatera att det inte var halt så länge jag höll mig från vägarna där bilarna kört och det blev en runda på 9km i 6:09/km tempo. På bilden syns förrästen min nya underställströja från Everest som jag köpte i Stockholm i lördags. Testade den för första gången i morse och det kändes kanon, den är lite tjockare än mina andra löptröjor så den kommer att bli flitigt använd i vinter. Det var sedan nära att det blev lite yoga efter löpningen men till slut valde jag att spara yogapasset till imorgonbitti och det blev istället bara dusch och en lååång frukost. Skönt att hinna läsa hela tidningen i mitt tempo och sedan fortfarande ha gott om tid innan jobbet. Som vanligt så blev det blåbärsgröt med lingonsylt, mandlar och mjölk samt ett Helagsbröd med ägg/kaviar *mmm* Fredag idag! Full fart mot helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!