X

X

27 okt. 2010

Ämlig

Det är vad min mormor skulle kalla mig med syftning på att jag är frusen, snuvig, yr och har lite ont i halsen... Inte bästa känslan att vakna upp till men skönt att det ärvilodag för mig idag. I mörkret inledde jag dagen med en lugn promenad på 45 minuter och det var fortfarande mörkt när jag kom hem, tände några ljus och körde ett yogapass *mys* Den stooora koppen te som sedan ingick i dagens frukost värmde skönt i hela kroppen och kompletterades med en skål yoghurt/keso med banan och granola samt ett Helagsbröd med kaviar/ägg. Vill inte bli förkyld! Jag satsar på att driva bort det onda med mycket honungste och stora doser c-vitamin. Något annat husmors-tips som du tycker att jag ska testa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!