X

X

26 okt. 2010

Skönt med avslut!

Två bilder på samma plats men med 2½ timmes mellanrum under vilket jag avverkade dagens träningspass. Laddning innan passet med blåbärsgröt och läsning i nya Fitness som fanns i brevlådan igår, kompakt mörker utanför fönstret och -6 grader! Efter passet börjar solen stiga över horisonten på den klarblå himmlen och energipåfyllning görs med yoghurt/kesella + banan/granola/gojibär samt en hård smörgås med kaviar/ägg. Dagens träningspass som hanns med mellan dessa två bilder kändes riktigt bra. Jag inledde med uppvärmning på löpbandet och kunde inte motstå frestelsen att köra intervaller = en av utmaningarna avklarade. 10 x 1min 12>15 km/h på pigga ben med joggvila mellan är riktigt kul! Sedan körde jag styrketräning för axlar och biceps i 50 minuter med 4 övningar/muskelgrupp innan jag var färdig för dagen. Jag smög även in totalt 7 min planka under styrketräningen så även den utmaningen är nu avklarad!

Imorgon blir det en lugnare dag för att ladda batterierna inför maxtesten som ska göras på torsdag och fredag. Letar efter bra/nya ben-övningar till torsdagens styrkepass, har du någon favorit att tipsa om?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!