X

X

8 sep. 2010

En morgon i skogen

Även idag låg dimman tät över staden när jag vaknade och efter att ha ätit frukost begav jag mig iväg i den för att spendera en morgontimme i skogen. Lingon var det som jag var ute efter idag och jag plockade några liter innan jag var tvungen att åka hem för att hinna till jobbet. Precis innan jag var tvungen att sluta så hittade jag ett ställe med riktigt mycket lingon men de får några dagar till på sig innan jag kommer att plocka även dem. Fick hem nya frysboxen igår så jag måste ju ha något att fylla den med ;) I öronen medan jag plockade lingonen hade jag Tina Janssons Sommarprat. Hon blev i år lyssnarnas val till Sommarvärd och pratade om sitt liv med sjukdomen ALS. Ett mycket intressant och lyssningsvärt program.

1 kommentar:

  1. Jag blir verkligen avundsjuk på dina morgontimmar i skogen! På helt vanliga vardagar. Skogen är lyx för mig som bor i storstan. ;-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!