X

X

7 sep. 2010

Hånskratt

Med facit i handen kan jag konstatera att det inte riktigt gick som planerat med förra Veckans Utmaning. Planen att föra in en ny vana med 10 minuter bålträning vid TV:n varje kväll misslyckades och pilates-bollen som med sin placering i fotöljen skulle ge mig en spark i baken varje gång jag satte mig i soffan hånskrattade mest åt att jag inte gjorde det jag tänkt mig ;) Den här veckan är det dock nya tag som gäller! Veckans Utmaning får stå kvar en vecka till, denna vecka SKA jag klara det och ha avverkat 70 minuter bålträning innan söndagen är slut. 10 minuter kan jag redan bocka av eftersom jag igår körde igenom bålmuskulaturen med några övningar medan jag kollade på Jillian som skrek på sina adepter, passade bakgrundsljud.

1 kommentar:

  1. Åh jag gillar att du är ärlig och törs tala om även när det inte går som det ska... Kör vidare och snart hittar du vanan eller nån ny utmaning som funkar. Det är ju en utmaning och inte säkert att det funkar. Jag klurar fortfarande på vad jag ska ha för mål/utmaning :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!