X

X

4 maj 2014

Söndagsutflykt

Idag har vi varit ute på ett litet äventyr som har haft mycket med natur och fotografi att göra. Det blev först lunch på NaturensHus vid Oset i Örebro och sedan lite promenerande och fotograferande i omgivningarna medan Ebba sov middag (vilket verkligen behövdes för humöret under lunchen var inte på topp...). Det känns som att det har blivit grönt oerhört snabbt i år! Idag var det inte längre knoppande träd utan häggen stod i full blom längs promenadstigarna.

Efter detta tog vi oss på eftermiddagen vidare till betessläpp hos en bekant på en gård strax utanför Örebro. Där fick både lyckliga kossor och får hoppa ut i hagarna vilket de gjorde med besked. Eftersom jag då hade Ebba på armen blev det inget fotograferande för mig men jag ska försöka charma Maken så att jag får visa några av hans bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!