X

X

3 maj 2014

#jävligtjobbigt - en sammanfattning

Utmaningen #jävligtjobbigt som rullade på under april har skrivit om tidigare, bland annat här och här. Eftersom det inte är april längre så är det dags att sammanfatta hur det gick med det hela.

Måste erkänna att motivationen tröt lite efter ett par veckor och sedan kom den här förkylningen och golvade mig de sista dagarna men några fler pass än de 14 som jag tidigare registrerat blev det:

#15   löpning med barnvagnen 8 kilometer

#16   yoga 45min

#17   löpning 21,1 kilometer

#18   styrketräning med TRX 30min

#19   löpning 9 kilometer

#20   promenad med barnvagnen 10 kilometer

#21   promenad med barnvagnen 4 kilometer

#22   yoga 45min

#23   löpning 10 kilometer

Totalt alltså 23 träningspass av 30 möjliga, hyfsat resultat i alla fall.

Sedan slog förkylningen till och blev sakta men säkert värre och värre och värre. Har fortfarande ingen röst och viskar om jag ska säga något eftersom det låter riktigt illa annars. Får vila mig igenom detta och hoppas att det ger med sig så snart det bara går så att jag har en chans att ladda upp inför Stockholm Marathon. Mer om den uppladdningen och träningen hittills i ett annat inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!