X

X

2 maj 2014

Runners high

Ibland känns det som att allt stämmer när jag är ute och springer och i måndags kändes det verkligen så när jag tog ett varv runt sjöarna på kvällen. Skönt att ha den känslan kvar i kroppen nu när jag inte kan springa för tillfället.

Med träningen inför maraton är det sällan jag kör snabba rundor utan ligger mest och harvar i mitt tänkta tempo men i måndags gick det undan utan att jag hade tänkt det. Jag gick visserligen en liten bit medan jag pratade i telefon så jag vet inte hur fort det kunde ha gått men benen sprang så himla lätt och allt jobbade åt samma håll : framåt!

En fantastiskt vacker vårkväll var det också med nedgående sol, synd att jag inte kan släpa med mig systemkameran när jag springer så att jag har en chans att göra det mer rättvisa. Här kommer ett par olika exponeringar med kameran i telefonen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!