X

X

2 maj 2014

Att inte ha en röst!

Det jag just nu är med om är något av det mest frustrerande jag varit med om på länge : jag har INGEN röst! Det går att pressa fram några viskande ord men rösten spricker hela tiden och det känns oerhört anträngande för halsen. En inte helt perfekt uppladdning nu under sista månaden inför Stockholm Marathon..

Skulle tro att jag får skylla mig själv lite grann för att jag trotsade onsdagens halsont och sjöng på Valborgsmässofirandet i staden. Inte ofta jag får chansen att sjunga solo på sådana tillställningar och det tänkte jag absolut inte gå miste om. Som tur var låg min låt först i programmet och med en rejäl uppsjungning gick det att sjunga även om jag inte alls kunde använda mig av någon sångteknik alls och det är väll det som nu straffar sig särskillt som några av de andra låtarna är ganska utmanande. Hittade några bilder från det hela på 24i.se.

 
 
Det har hunnit bli en vecka sedan jag skrev senast och jag har väll inte alls prioriterat bloggandet vilket i grunden beror på att jag så gärna vill använda mig av fina bilder istället för de från mobilen. Får konstatera att det kommer att bli en mix framöver om jag ska få något skrivet. Inlägg som är på gång i huvudet är:
- runners high
- april utmaningen, en sammanfattning

- Kolmården, var där förra helgen
- sista tiden inför Stockholm Marathon, 28 dagar kvar.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!