X

X

6 mars 2014

Yoga för kropp & själ

Yogaklass nu på kvällen och idag var det 15 taggade elever där. Några testade för första gången idag och det lät inte som att jag skrämt bort dem. Jag har börjat lära mig att gå ner i varv och njuta av yogan trots att jag pratar och leder deltagarna så jag blir skönt avslappnad. Även kroppen verkar ta till sig yogan (och att den blir av regelbundet) och idag nådde pannan ned mot benen under den sittande framåtfällningen, framsteg!

Dagen annars har bestått av jobb och lite mys med Ebba innan och efter. Det är hennes namnsdag idag så hon fick paket imorse, mycket intressant var det! Innehållet var en Noas Ark i trä köpt i kyrkans butik här i staden, girafferna var riktigt populära. Mammas ❤️

1 kommentar:

  1. Grattis på namnsdagen i efterskott lilla E! Och så skönt det låter med yogan.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!